26 Mart 2010 Cuma

Not Düştüm Blog Ödüllerine

Daha dün açılan bir blogun, blog ödüllerinde ne gibi bir iddiası olabilir, diye sorabilirsiniz. Lakin ben ödül almak amacında değilim. (bu amaçta olsam da ne değişir bilemiyorum.)

Her yıl düzenlenen BÖ! yani Blog Ödülleri'ne başvuru yapmaya başlamıştım ki 4 aşama koymuşlar, bir sürü şey dolduruyorsun uğraşmak istemedim valla! Zaten yüzme bilmeyenin denizi bırak okyanusta bir şansı olabilir mi? Hiç!

Bu sebeple bende başka olaylar var mı, diyerekten bir araştırma yaptım. Bu hamlemin sonucunda istediğimi elde ettim çok şükür. Altın Klavye'yi keşfettim.

Bu yıl ilki düzenleniyor olsa da ilerleyen yıllarda belli periyodlarda düzenlenecekmiş bu Altın Klavye. Dergisi falan da çıkacakmış. Tanıtım olur diye düşündüm, ben de başvurdum. Hayırlısı olsun, ne diyelim.

1 yorum:

  1. zamanla :) Sabır lazım..ama tabi amaç bu olmamalı..daha fazla okuyanının olmasını istemek kötü bişey deil elbette.başarılar :)

    YanıtlaSil