26 Mart 2010 Cuma

Röportaj: Voodoo Girl vs Karanlık Güneş

Röportaj talebimizi ilettiğimiz hemen herkes (-ki şu ana dek 2 kişiler) olayların çok hızlı olup bitmesinden midir nedir bizi bi garip karşılıyorlar. Hasan Yalçın'ın "Emrivaki olmuş!" sözlerinden sonra şimdi de Voodoo Girl'ün ilk değerlendirmeleri "Damdan düşmüş!" oluyor. 2006'da blog yazmaya başlayan pek kıymetli Voodoo Girl, Karanlık Güneş'in sorularını yanıtladı...

İngilizce Öğretmeni olduğunuzdan ötürü "Türkiye'de İngilizce Eğitimi" desek, nasıl değerlendirirsiniz?
O kadar genel bir değerlendirme yapmam zor, fakat İngilizce eğitimiyle ilgili bir rahatsızlığım her İngilizce bilen İngilizce öğretebilir diye düşünülmesi. Bir de insanlar dil öğreniminin önemini kavrayamadı daha, "Bana ne canım onlar Türkçe öğrensin" mantığı var pek çok kişide. Bu iki anlayış değişmedikçe ne kadar iyi öğretmenler yetişirse yetişsin -ki bu da tartışılır- iyi İngilizce bilen nesillerin yetişmesi zor.
Blogküre'de ciddi manada önemli bir blogda sahipsiniz. Keyifli olması açısından blog yazarlığı ile İngilizce öğretmenliği bir teraziye konsa sizde hangisi ağır basar?Blogküre nedir hiç bir fikrim yok. Karşılaştırmaya gelince, elbette blog yazmak daha serbest ve keyifli bir iş yalnız üzerine para vermedikleri için oyumu öğretmenlikten yana kullanıyorum.

Bir ara Carrie Bradshaw olmuştunuz, ona ne oldu? Bu köşe rötar mı yaptı?
Birtakım teknik meselelerden dolayı dergi çıkamıyor birkaç aydır, benim vakıf olamadığım, İstanbul'da halledilmesi gereken mevzular var. İnşallah yakın zamanda halledilecek ve ben de hevesimi almaya devam edeceğim.

Blogunuzu yazmaya 2006 yılının Aralık ayında başlamışsınız. O zamanlar kediyi can sıkıntısı öldürürmüş. Günümüzde kedileri merak mı öldürüyor?
Kediyi bilmem de beni anlık sinir krizlerim öldürebilir her an. Kediyi de aptallık öldürsün haydi, cezasız kalmasın.

"I am the hero that every culture needs." bunu biraz açsak?
"Every culture needs a hero" derler ya, ben de o 'hero' benim diyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder